pondělí 2. června 2014

Central Asia 2014 - den 23. [Kyrgyzstán]

Bonnyes se v noci ozval, že mašinu spravil (v prdeli byly komínky, který jsme společně objednávali u Keda, takže očekávám, že u mě taky budou v prdeli) a je nám v patách. To byla ta dobrá zpráva. Ta blbá zpráva je, že chčije a já mam mokrý všechny věci, co jsem si večer rozvěsil na uschnutí. No co, pobalit a jedem vstříc dalšímu dobrodružství.

Šplháme zase do kopců. Fox hází mrchu, odnesl to levej kufr a podstavec plexi. Rychle polátat kufr, pofackovat masku a valíme dál. Jestli včera byla teplota u nuly, dneska se dostáváme pod nulu a i regulérně chumelí. Jsme durch, je nám zima a já jelikož přes zamlžený brejle nevidim na cestu, sjíždim z vozovky, házim mrchu a prorážim kanystr s benzínem. Rychle přelejt do nádrže, bude se hodit. Konečně se dostáváme na souvislej asfalt.

Ten nás dovede až do města Naryn. Cestou ještě potkáváme cyklistu, jak v chcanci vede kolo ověšený taškama. Stavím u něj a ptam se, jestli můžu nějak pomoci. Má proraženej přední plášť, takže bohužel. Aspoň mu popíšu cestu přes sedla, jede opačným směrem než my. V Narynu bereme ubytování v privátu za 750 lokálních peněz, včetně snídaně. Umejt, nažrat, kouknout na zprávy (zejtra má zase chcát) a pomalu do pelechu. Ještě stačim prohrát souboj se zásuvkou, masivní jiskření mi dává najevo, že si telefon nenabiju. Píšu Bonnyesovi, jak je na tom, ale zpráva opět nedoručena…

Žádné komentáře:

Okomentovat